tisdag 8 oktober 2013

hej alla varelser på jorden ;) jag vet att jag inte har skrivit något på länge, jag har bara inte haft tid för att jag går i skolan och har många läxor att göra och för att jag har haft fullt upp med att träna Ronja, jag och Ronja har börjat på agility. Så jag har haft fullt upp :( Men nu har jag tid igen :) Jag kan berätta om en liten konstig och rolig sak som hände när jag, Bata, Vivi, Babba och Sissi sov över oss Belli:
jo allt började med att vi åt tacos och det slutade med att alla låg och fes hela natten :p Jag kan erkäna att vi är lite konstiga. Sen typ kl 22.00 somnade Sissi och alla andra skarattade som idioter, efter 2 timmar väckte vi Sissi för att vi skulle tjuva glass :p sen så åt vi glassarna och spilde lite här och där. Efter en stund slog barba mig i huvet och sen slog jag Vivi med barba och då började vi skratta som knäppisar och alla typ bara tittade på oss. Vi är onormala :D Hejdå!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar